5 juni 2011

Kanondagar ute i solen!

Vilket fantastiskt väder det har varit dem senaste dagarna! Helt underbart ju!
Jag har njutit av det ordentligt och spenderat i stort sätt hela dagarna och kvällarna utomhus. Finns det något bättre än frisk luft? :)
Det har blivit många långa promenader, lite avkopplande solning, god grillning och jag har njutit av några glas vin ute på kvällen.
Det känns som en mini-semester!
En annan aktivitet jag testade på för första gången förra sommaren är golf. Trodde det aldrig men det visade sig att jag verkligen tycker det är kul med golf. Spelade ett par gånger i slutet av förra sommaren och igår blev det premiär för i år.

Här tränar jag på mina slag och tro mig, jag behöver verkligen träna på dem :)

Även om jag inte är så bra på golf (än i alla fall) så tycker jag det är kul och avkopplande. Men det är svårt, verkligen svårt att få bollen i rätt höjd, vinkel och åt rätt håll. Det är mycket att tänka på och kräver koncentration om man vill slå bra och så få gånger som möjligt. Jag gillar utmaningen :)

Grillning har det ju också blivit lite av. Alltid lika gott!

Picknick-grillen var ett bra köp! Superpraktisk och enkel att rengöra efteråt
Som tillbehör hade vi krämig vitkålsallad, grillost, tzatziki, nypotatis och vårlök. Och ett par glas rött vin till självklart!

Skål!

  Vad har ni hittat på för nått skoj då?

1 kommentar:

  1. Visst har det varit en fantastisk helg. Vi har varit lediga och bara träffat vänner, solat & badat, ätit gott och haft det skönt... Underbart! Remsan

    SvaraRadera