18 september 2011

Söndagsbrunch

Tittar in här på bloggen lite snabbt idag och säger hej till er!
Denna helgen har varit minst sagt social och fartfylld. Phu!!
Underbart mysigt att få umgås med nära och kära hela helgen och dessutom i kombination med en massa god mat. Det blir nog inte mycket bättre än så :)
Jag började morgonen idag med att fixa brunch till min mamma, min väninna och hennes söta dotter på 2,5 år som kom på besök. Ett helt bord fylldes med plock blev det, allt från färsk frukt till varma nybakade scones.



Ett jättetrevligt sätt att spendera söndag förmiddag på!
Hela helgen har gått åt att umgås med andra och äta, äta och återigen äta känns det som. :)
Nu tar jag en lugn stund vid datorn med en kopp kaffe, skönt!


Detta var gårdagens smörgåstårta hemma hos svärföräldrarna. Den är gjord på en blandning av skinka, räkor, ärtor och lök och dekorerad med gurka, tomat och citron.

Hoppas ni också haft en bra helg. Imorgon får ni se lite bilder från Bondens Marknad som jag besökte igår. Fortsatt trevlig söndag till er!

1 kommentar: