16 december 2011

Äntligen fredag!

Så skönt att det är fredag!
Jag älskar fredagar eftersom det dels betyder att det är fredagsmys dels för att två sköna helgdagar väntar på mig vilket innebär lååånga frukostar. Även om jag aldrig är helt ledig, så är tempot lugnare.
Tänkte laga hemgjord hamburgare ikväll. Det är så gott!



Nått i denna stilen får det bli, med en massa skivad lök, knaprig bacon, sallad och en egen hamburgaredressing. När jag första gången gjorde denna dressingen visste jag att jag aldrig skulle köpa hem färdig dressing på flaska någonsin igen. Detta receptet slår allt!
Visst behöver man ha flera ingredienser hemma i kylen men när man väl köpt dem så håller produkterna länge och dessutom är det bäst för din egen skull att äta hemlagad hamburgare regelbundet ;-)

1 kommentar: