2 januari 2012

Nytt år, nya mål att uppnå!

God fortsättning på det nya året! Hoppas ni alla hade en trevlig nyårsafton och en skön start på 2012.


Så här de första dagarna i januari brukar jag alltid planera en massa och skriva upp mål för det nya året och saker jag vill göra.
Listan blir på ofta ganska lång då jag alltid har en massa idéer och nya mål jag vill uppnå. Sedan fylls den på löpande under året och det känns som att den är oändlig.
Jag gillar att ha det så, att ha något att sträva mot och utmana mig själv, lära mig nya saker och utvecklas.

Min receptsajt Foodelicious.se ska fyllas på med en massa nya härliga, goda och spännande recept. Jag ska också fortsätta att skriva intressanta och matrelaterade artiklar till receptsajten.


Min och makens webbshop, inredningsbutiken Kökshem.se, ska vi fortsätta att jobba med. Vi letar ständigt efter nya vackra inredningsdetaljer att ta in i butiken som dekorerar hemmet och inspirerar.

Inom kort kommer vi även att starta en inredningsblogg, så håll utkik om du är inredningsintresserad ;-)
En ny webbshop är också på gång och ska ha premiär inom väldigt snar framtid!
Ja, detta är en liten del av sakerna som finns med på min att göra-lista för 2012! Ett spännande år står framför mig och jag ser verkligen fram emot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar