1 juni 2012

En frisk drink med Mix & Serve

Idag är det 1 juni! Det är officiellt sommar, även om vädret inte känns så somrigt just nu.
Jag älskar juni måndag! Dels är det ju första sommar-månaden och främst för att det är min månad. Jag fyller nämligen år i juni och jag älskar att fylla år! :)

Att det dessutom är fredag idag har jag ännu större anledning att fira dagen och det tänkte jag göra med en frisk drink.
Har äntligen köpt dem nya Schweppes Mix and serve efter att ha sett reklamen flera gånger på tv och längtat efter att få testa dem.
Men ikväll så!!

Ahhh, så gott!!
Jag tycker både flaskan är urläcker och drinkarna lockar ju rejält med sina vackra färger och dekorationer.
Det blir att testa Mojito och Strawberry Daiquiri där hemma ikväll och låtsas att det är riktigt varm och somrigt ute ;)

Har ni testat någon av dem redan??
Jag gillar verkligen Schweppes dricka och tycker att det är ett superbra alternativ om man ska ha nått alkoholfritt. Dem är inte så där söta som läsk och lagom uppfriskande.
Få väl se hur dessa Mix & Serve kommer smaka, spännande!

Till dessa drinkarna ikväll ska jag tända mitt favorit doftljus också! Passande nog heter det Strawberry Daiqiri och doftar så himla gott!

Läckert doftljus med ljuvlig doft
Doftljuset passar ju lika bra på sköna sommarkvällar som kalla höstdagar :)
Ni hittar det på Kökshem.se

Trevlig fredag till er!!!





2 kommentarer:

  1. Harlig blogg med en massa goda recept att lasa:)) Dessa drinkarna ser inte illa ut men jag vet inte om de kommit hit till Italien annars hade jag garna testat:))

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Jag tyckte dem var goda båda två faktiskt! Uppfiskande och kul en sommarkväll. Men man kan lätt fixa dessa drinkar genom att köpa hem ingredienserna som ingår i dessa drinkarna också :)

    SvaraRadera