9 januari 2012

Ny webbshop med snygga disktrasor!

Idag är det premiär för min nya webbshop Disktrasor.se! Wiiihoooo!
Så roligt att den är "up and running" nu också!



Disktrasor.se kan man köpa miljövänliga disktrasor med otroligt bra absorptionsförmåga, upp till 15 ggr sin egen vikt. Våra disktrasor är tillverkade av naturlig cellulosa och bomullsfiber som gör dem till en komposterbar naturprodukt.
Vi skickar alla order fraktfritt och leveranstiden är endast 2-3 dagar, då alla produkter finns i lager.


En av mina favoriter (gillar ju självklart alla!) är disktrasan med fjärilen! Eftersom jag älskar fjärilar var jag givetvis tvungen att beställa in denna vackra disktrasan.


Disktrasa med fjäril
Visst är disktrasan fin? Så underbara färger också och livar upp köket!

Nu kan jag bocka av ett av mina mål på listan och det är dags att rikta stegen mot nästa. 2012 ser lovande ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar